Vi arrangerer våre løp på Rudskogen Motorsenter.

Hovedbanen på Rudskogen er 3227 meter lang og ca. 15-18 meter bred. Banen har en høydeforskjell på 42 meter. Den ligger i kupert terreng, og er teknisk krevende for førerne.

Rudskogen med sin opprinnelige lengde på 1910 meter ble åpnet i 1990, og den nye hovedbanen ble «offisielt» åpnet i forbindelse med Rudskogen Motorfestival 24.-26. august 2012.

For mer informasjon om Rudskogen, henvises det til Rudskogen Motorsenter sin hjemmeside. 

Banen på Rudskogen Motorsenter

Noe historie (fra boken Norsk Motor Klubb – 90 år med motorsport):

«20. mai 1990 ble første løp kjørt på Rudskogen motorsenter – et praktanlegg for motorsport i Norge. NMK Sarpsborg begynte å sysle med planene om anlegget allerede i 1984. Fra første spede tanke og utkast var Rakkestad kommune positive til planene, og samarbeidet har vært godt gjennom hele prosessen. Byggestart var i 1988, i oktober 1989 la man asfalt, og den høytidelige åpning og første løp var 20. mai 1990. Totalprisen på Rudskogen var 11 millioner kroner. Det er svært rimelig for et anlegg av en slik standard, og er muliggjort gjennom utrettelig gratisinnsats fra de mange ildsjelene i klubben. Rudskogens historie er ikke lang, men starten kunne ingen ønsket seg bedre. Banen vil bli et sentrum for motorsport i årene framover.»